Cześć!
Z wielką przyjemnością zapraszamy Was na zjazd Forum Uniwersytetów Polskich
w mieście piernikiem i Kopernikiem płynącym. Ten wspaniały czas będziecie mieli okazję spędzić nie tylko na kampusie Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ale też zabierzemy Was na wyprawę po najciekawszych i najpiękniejszych zakątkach naszego miasta. Mamy szczerą nadzieję, że po tym zjeździe zabierzecie ze sobą nie tylko drobne upominki, lecz również masę wiedzy, motywacji do działania i nowe, silne przyjaźnie.
PS Co prawda nie mamy Parku Dinozaurów jak w pobliskim Solcu Kujawskim,
ale przygotujcie się na spotkanie z naszym Dinozaurem UMK!
[PIĄTEK]
Kiedy już dobijecie do toruńskich portów, zaczniecie od zarejestrowania się i zameldowania w hotelu, gdzie również będziecie mieli możliwość zjeść kolację i odpocząć chwilę przed przygotowanym dla Was wieczorem planszówek. Nie dajcie się jednak zbytnio ponieść piątkowemu szaleństwu, ponieważ w sobotę startujemy już od rana!
[SOBOTA]
Zaraz po śniadaniu udacie się na niesamowitą wycieczkę turystyczno-krajoznawczą, a stamtąd prosto na obrady i szkolenia. Podczas gdy delegaci skupią się na obradach, uczestnicy zjazdu będą mieli okazję zgłębić tajniki stypendiów pod okiem specjalisty w tej dziedzinie. Chwilę przerwy i oddechu zaznacie podczas obiadu, a zaraz po nim wszyscy razem spotkamy się na panelu dyskusyjnym dotyczącym organizacji Adapciaków. Następnie czeka Was rozgrzewka przed wieczornym szaleństwem – plenerowe zabawy integracyjne, gdzie będziecie mogli między innymi skosztować złotych trunków w nieco… ekstremalnych warunkach!
Sobotni wieczór rozpocznie się kolacją w hotelu, po której będziecie mieć chwilę na odświeżenie się, a następnie spotykamy się w kultowej już, toruńskiej przystani na imprezie pod gołym niebem.
Szczegóły:
Szczegółowy infopack oraz formularz zapisowy na warsztaty tematyczne będą udostępnione mailowo po zakończeniu zapisów.
Zakwaterowanie: Hotel Filmar
Koszt zjazdu: 550 zł
Limit miejsc na uczelnię: 3 osoby (w przypadku chęci zapisu większej ilości osób prosimy o kontakt z organizatorem)
Kontakt do koordynatora:
Aleksandra Jarocka 511 143 443 amjarocka@jarsa
Haromonogram:
PIĄTEK 24.06.2022
- 17:00 – 17:30 Zakwaterowanie
- 18:00 – 19:00 Kolacja
- 19:30 – 00:00 Planszówki w Kotłowni
SOBOTA 25.06.2022
- 8:30 – 9:30 Śniadanie
- 10:00 – 12:00 Niesamowita wycieczka turystyczno-krajoznawcza *
- 12:00 – 14:00 Obrady dla delegatów
- 12:30 – 14:00 Szkolenie z zakresu stypendiów
- 14:15 – 15:15 Obiad
- 15:30 – 16:30 Panel dyskusyjny o organizacji Adapciaków/ Zerówek
- 16:45- 18:00 Zabawy integracyjne
- 19:00 – 20:00 Kolacja
- Od 21:00 – Laba
NIEDZIELA 26.06.2022
- 9:30 – 10:30 Śniadanie
- 11:00 – 12:00 Wykwaterowanie